زندگی را دوست میدار

نمیتوانیم آنگونه که دیگران می گویند ، باشیم .
باید به خود گوش فرا دهیم .
جامعه ، خانواده ، دوستان و همراهان ،
هیچ یک نمی توانند بگویند که چه کنیم .
تنها ماییم که می دانیم و تنها ماییم که می توانیم ،
آنچه برای ما نیکوست در پیش گیریم .
پس هم اکنون ،
آغاز کن .
باید سخت بکوشی ،
باید از سدهای بسیار گذر کنی ،
ناگزیری با قضاوت مردم بسیاری رو به رو شوی ،
و نا گزیری که لاقید پیشداوریهایشان را نادیده بگیری ،
اما ...
هر آنچه می خواهی می توانی بدست آری ،
اگر چنان که باید بکوشی ،
پس بی درنگ آغاز کن !
و زندگی را آن گونه که اندیشیده ای ،
بدست خواهی آورد .
و به آن عشق خواهی ورزید .

کاش همه ما بدون اینکه بخواهیم حرفامون رو با هزار تا دلیل و بهانه به هم بگیم ، از دل هم با خبر بودیم ، اونوقت خیلی از کارا برامون آسونتر می شد ... اونوقت نمی خواست چیزی رو از همدیگه پنهون کنیم ، اونوقت بیشتر کارا بهتر پیش می رفت ، اونوقت خیلی از مشکلاتمون حل می شد ، اونوقت زندگی قشنگتر می شد ...


این جمله چقدر زیباست : " خدا همیشه با ما آشتیه "
من که از شنیدنش لذت بردم ... خدا همیشه با ما آشتیه ، خیلی به ما نزدیکه ، هر طرف که سر بچرخونی و نگاه کنی ، فقط کافیه با چشم باز ببینی ... ولی نمی دونم چرا بعضی وقتا اون دور دورا دنبالش می گردیم ، اون بالا بالاها ، اصلا به خاطر همینه که دیگه خودمون و دوروبرمون رو نمیبینیم ...سوزان پولیس شوتز -

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
غزال و رضا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.jaavdanehaa.blogfa.com/

ناهید جان سلام
کاش می‌شد همانگونه که به آن می‌اندیشی زندگی کنی
کاش اینهمه چراغ سرخ وسبز در راهها نبود
کاش می‌شد.....
رد قشنگ نگاهت رو بازم روی وبلاگمون بذار

مریم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

در خرابات مغان نور خدا می بینم

وین عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو

خانه می بینی و من خانه خدا می بینم

هردم از روی تو نقشی زندم راه خیال

با که گویم که در این پرده چه ها می بینم



مریم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

اسرار ازل را نه تو دانی ونه من
وین حرف مُعما نه تو خوانی ونه من
هست از پس پرده گفت و گوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی ونه من

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد